Heimdal Security, aplicatie antivirus, anti-ransomware


56989947_mIn ultimul timp am citit de zeci de atacuri cibernetice si virusare cu ransomware. Va prezint un program foarte bun de protectie impotriva atacurilor si infectiilor ransomware. Heimdal este o aplicatie premium creata de o echipa de experti din domeniul securitatii si include persoane, printre care si romani cu experiență relevantă in IT, lucrand anterior in organizatiile Bitdefender și BullGuard.

Disponibil in trei versiuni diferite (Heimdal FREE, Heimdal PRO si Heimdal CORP), scopul principal al aplicatiei este de a te proteja de atacurile cibernetice atunci cand esti online.

Softul folosește un motor avansat de scanare web, ce va fereste de programele malware financiare (ransomware, banking trojans, exploits, atacuri de tip phishing etc.), pastrandu-va in siguranta documentele si datele confidentiale. 

Interfața Heimdal este impartita in patru sectiuni principale: Overview (Privire de ansamblu), Traffic scanning (Scanare trafic), Malware engine (Motor antimalware) si Patching system (Sistem de actualizare automata).

hhhh

Principalele beneficii atunci cand este folosita aplicatia Heimdal:

  • Protejeaza sistemul de furtul de date online (nume de utilizator, parole, coduri PIN, etc.), evitandu-se astfel trimiterea lor pe servere controlate de infractorii cibernetici.
  • Protejeaza impotriva amenintarilor de tip cryptoware si ransomware.
  • Scaneaza traficul de internet, blocand automat accesul la site-urile periculoase si alte locatii web (servere, bannere malitioase, pagini web infectate, etc.), care pot instala malware sau pot fi utilizate ca gateway-uri pentru atacuri cibernetice.
  • Detecteaza si blocheaza automat programele malware avansate pentru a nu ajunge in sistem.
  • Verifica unitatea pc de aplicatiile instalate neactualizate. Odata descoperite, aplicatiile vor fi actualizate automat de Heimdal, fiind aduse la zi.
  • Heimdal este suplimentul perfect pentru orice produs antivirus, deoarece imbunatateste puternic securitatea calculatorului personal. Tehnologia din spatele produsului este acreditata de catre Departamentul de Justiție din SUA, FBI si Europol, Heimdal Security fiind parte integranta a investigatiilor in curs privind organizatiile criminale cibernetice din intreaga lume.Heimdal PRO este compatibil cu orice mediu Windows, de la Windows 7 la Windows 10.  Daca lasi comentariu de ce ai vrea acest program, daca dai un like si share la articol, poti castiga o licenta pe un an. Ofer licenta la trei persoane 🙂 

Toate articolele sunt pe InstalareWindowsCluj.wordpress

Daca esti nou, da un Like paginii de facebook instalarewindowscluj  

About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 13 Mai 2017, in Programe 3, Securitate. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Protejeaza impotriva amenintarilor de tip cryptoware si ransomware. Partea asta imi place si de aia doresc

  2. mi se pare un program de securitate bun si as vrea sa evit criptarea fisierelor.

  3. L-as vrea deoarece stau mult timp pe internet si sunt expusa extrem de frecvent la riscuri(mai ales la furturi online si la site-uri periculoase). Date fiind atacurile cibernetice tot mai multe, cred ca acest program este foarte util. Imi place si deoarece are background de incredere.

  4. Matei Dorian

    N-as vrea sa-mi pierd datele sau sa nu le mai pot accesa, pare un program de incredere si-i acord de pe acum nota 10

  5. am mai avut acest program si e foarte bun. imi bloca paginile cu probleme. nici nu m am virusat cu el

  6. Mi se pare ceva interesant. Nu am mai auzit de acest program. Ar fi interesant sa-l am si eu mai ales pentru functiile lui, antiramsomware, blocare siteuri periculoase, blocare malware.

  7. Ma asteptam la o participare mai mare. Castigatorii licentei Heimdal Security, sunt urmatorii: Matei Dorian, Alexandra si Lorena. Am sa va trimit licentele pe adresa de e-mail.

  8. Hello. Daca mi-am instalat varianta free sunt protejata impotriva atacurilor tip ransome-ware? Vad ca doar sistemul de actualizare e disponibil, nu ca nu mi-e de folos si partea aceea.. 😀

  9. Din cate inteeleg nu e antivirus deci pot sa-l instalez langa antivirusul meu

Lasă un răspuns

