Cum coloram meniul Start in Windows 10


Screenshot (12)Am fost intrebat cum se poate colora meniul Start si acel taskbar ca si in windows 7, insa pe sistemul de operare windows 10. Acea setare de customizare este ascunsa si am sa va arat cat de simplu se poate colora meniul Start. De baza, culoarea meniului Start este in albastru, asa ca eu o voi colora pentru exemplificare in portocaliu.

1 Primul lucru pe care-l vom face este sa intram in comanda RUN cu tasta Windows+tasta R.

2 In comanda RUN vom scrie Control color si vom da Enter.

rundialogue-100682003-orig

Dupa ce am dat Enter, o sa ajungem intr-un meniu de culori, unde vom da clic pe Show color mixer si ne vor aparea niste butoane glisante pentru a calibra culorile.

mixer2-100682004-orig

Vom alege ce culoare dorim doar apasand pe un patratel colorat si putem sa calibram intensitatea culorilor. Eu am ales portocaliul dupa cum o sa vedeti in poza.

color2

Daca dorim sa coloram in taskbar, vom da clic dreapta pe taskbar-Personalization-intram in partea stanga la Color-Show color on taskbar, Start menu and Action Center si selectam culoarea dorita.

Asa vom avea colorat tasbar-ul si background-ul din meniul Start. Simplu sau nu?

Personalization-color-chose

Toate articolele sunt pe InstalareWindowsCluj.wordpress

Daca esti nou, da un Like paginii de facebook instalarewindowscluj  

 

About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 1 Aprilie 2017, in Programe 3, Windows 10. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

