Cum vizionam clipurile care cer Like.


Cum sa dam Like la ceva ce nu stim daca ne place? Adica sa dau Like la un clip pe care nu l-am vazut, sa-i dau share pe pagina mea de Fb si clipul este si o tampenie.  Multe site-uri cer Like inainte de a vedea clipul sau articolul, ceea ce mie nu imi place, nu e corect si nici macar nu e un clip facut de ei ci e copiat.  Multi naivi dau imediat Like sa vada acel clip si nu se gandesc sa-l caute pe YouTube. Insa va voi arata exact cum sa-l gasiti pe clip.

 Like-Share

Daca am intrat pe un site care cere like, pe pagina articolului respectiv, dam click dreapta si alegem ”View page source”. Nu conteaza daca dati click dreapta pe text sau pe clip, conteaza doar sa alegem ”View page source”.

 

Dupa ce vom accesa pagina sursa, apasam Ctrl + F si se deschide o casuta in care scriem youtube,  apoi identificam orice cod al clipului.

Dupa ce am dat enter o sa ne apara scris colorat YouTube si dupa el apare acel cod.  Codul este unic pentru fiecare clip. Poate sunt mai multe pagini asa ca derulati in jos si va uitati peste tot unde apare youtube. Copiati codul si apoi îl inserati in caseta de cautare de pe Youtube.  Sus in poza am pus in dreptunghi codul care trebuie inserat in pagina de cautare.

Ceva in genul ala trebuie sa gasiti si voi. Bineinteles ca voi veti gasi alt cod ca veti cauta sursa la alt clip. La inceput poate gasiti mai greu codul, insa cu putin exercitiu o sa va fie mai usor. 

Daca ti-a placut articolul da si tu un share sau un Like, doar ai citit despre ce este vorba🙂

instalarewindowscluj.wordpress

About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 16 Februarie 2014, in Facebook, Programe 3. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. CUM SE FURA UN Like?? O alta smecherie de a ne lua obligatoriu acel Like, suntem trimisi pe un site unde ne apare o fereastra care ne multumeste pentru vizita si sa dam clic pe X pentru a scoate acel mesaj, insa noi am dat Like fara sa stim la o pagina de Facebook. Am intrat in Activity Log si am descoperit ca am dat Like la o pagina de facebook. Frumoasa metoda de a ne fura Like-ul. Normal ca am dat Unlike. Asa au unele pagini zeci de mii de like-uri. Poza cu acel mesaj este pusa pe pagina de facebook https://www.facebook.com/pages/Instalarewindowscluj/389146251186696

Lasă un răspuns

