Sa facem o lista cu saiturile favorite


Navigand pe internet am dat de multe ori de niste saituri foarte interesante. Insa dupa o perioada de timp, ne-am dorit sa le revedem insa am uitat adresa. De cate ori nu ai gasit un sait interesant si nu l-ai stiut adauga la favorit, pentru a-l revedea si alta data. De multe ori mergand la clienti am observat ca nu aveau nici un sait pus la favorit. Multi nici nu stiau ca exista optiunea asta de a salva pagina de internet. Totul este foarte simplu, doua clicuri si am salvat pagina dorita .

1

Vom merge sus la Bookmarks sau Semne de carte
Dam clic pe bookmark this page-Pune un semn la aceasta pagina, daca avem Mozilla in limba Romana
In fereastra noua deschisa vom da Done sau Gata
Daca vom merge din nou sus la Bookmarks, vom avea saitul  preferat adaugat.

Putem sa ne facem in bookmarks si foldere si sa adaugam saituri in acele foldere pe categorii.

Totul este destul de simplu si oricand vom putea pune un semn la orice sait care ne-a placut si sa-l vizualizam . Daca se intampla sa reinstalam sistemul de operare, am aratat intr-un articol cum putem sa ne facem o copie la saiturile adaugate. Sa ne facem un back-up la mozilla cu MozBack-up. Aici aveti articolul explicat despre MozBack-up.

About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 1 Martie 2013, in Programe 2. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

