Cum ne atentioneaza antivirusul Avast


About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 22 ianuarie 2013, in Programe 2, Teste online. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. am citit programele ami par interesante si bune ” EUGEN „

  2. Nu am putut sa urmaresc clipul. E semnalata o eroare (sper temporara).
    M-ar interesa sa aveti postari despre devirusare. Cand antivirusul mi-a idenficat virusi, ce fac ? Cum devirusati un calculator ? Ce metode aveti ?

  3. Ciudat ca si mie imi arata eroare. Antivirusul cred ca era setat sa stearga automat virusul.Insa am vrut sa arat cum se comporta si ce mesaj vizual si acustic da. Insa partea cu devirusarile e un roman foileton, as putea scrie zeci de articole si programe. Sunt zeci de metode de eliminare pt virusi, troieni, spyware, keyllogere….etc Daca dai Like la pagina de facebook vei afla in viitor si alte posibile articole despre devirusare si diferite programe.

Lasă un comentariu