Sa dezactivam Windows Defender din Windows Vista, 7 si 8


Sistemele de operare Windows Vista, 7 si 8 au integrat un antivirus Windows Defender, insa nu stiu cati folosesc acest antivirus.  Majoritatea au un alt antivirus instalat si setat . Asa ca vom dezactiva complet acest antivirus, deoarece ne consuma resurse si nu prea este eficient.

Pe sistemul de operare Windows 8, cei de la Microsoft au lucrat putin mai mult la Windows Defender, aici el fiind un adevarat antivirus. Cu toate acestea, utilizatorii continua sa foloseasca  alti antivirusi ,cei care se potrivesc cel mai bine cu nevoile lor.  Sa incepem  dezactivarea urmand pasii:

Vom deschide Start si in casuta de cautare vom tasta Windows Defender. Dupa ce se deschide interfata vom da click pe Tools-Option-Administrator-Debifam casuta Use this program-Save Acuma noi am oprit functionarea acestui antivirus.   Pentru a-l elimina complect, trebuie sa il dezactivam si din lista de servicii:

screenshot.17

Deschidem din nou Start, in casuta de cautare vom tasta: services.msc si apasam Enter. Se deschide o fereastra cu servicii si vom derula in jos pana ajungem la Windows Defender, dam clic dreapta pe acesta si vom alege Properties.

Se deschide o fereastra si la Startup type apare Automatic sau Automatic delayed start, atunci o sa apasam Stop si vom alege Disable.  Apasam Ok  si vom avea complet dezactivat Windows Defender.

Bitdefender2

About WindowsCluj

Pasionat de calculatoare

Posted on 17 aprilie 2013, in Programe 2, Windows 7, Windows 8. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Am inlocuit cuvantul dezinstalare cu dezactivare, ma rog…era o confuzie intre termeni. Ideea era ca Defender sa nu se mai incarce.

  2. Buna! Cum se poate activa Windows Defender (Windows 8.1) daca este dezactivat?
    Multumesc

  3. Eu nu am Windows Defender in services.msc, ci intre Windows Connect Now…si Windows Driver Foundation am Windows Connection Manager…ma ajuta cineva? eu l-am dezactvat cica, dar de ce nu-l am…..

    P.S. Am Windows 8.1

  1. Pingback: Antivirus in Windows 8, Windows Defender | InstalareWindowsCluj

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 145 other followers

